Einde stage - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Cheyenne Zaeijen - WaarBenJij.nu Einde stage - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Cheyenne Zaeijen - WaarBenJij.nu

Einde stage

Door: Cheyenne Zaeijen

Blijf op de hoogte en volg Cheyenne

22 Juli 2016 | Nederland, Helmond-'t Hout

Afgelopen vrijdag ben ik na een stage van 10 weken weer terug gekomen in Nederland, ik heb 10 weken lang stage gelopen bij RHM Buitensport. In deze 10 weken heb ik op 4 locaties gezeten (in het kaartje: rood= Blier, blauw= Steinbach, geel= la Clusure, paars= Petite suisse). Op Blier het meeste en op Steinbach en Petite Suisse af en toe en 1x een weekend op la Clusure. Ik heb op alle locaties met andere mensen te maken gehad en andere soorten werkzaamheden. Na 10 weken kan ik zeggen dat ik er een top ervaring heb gehad! Leuke mensen heb leren kennen! En er heel veel heb geleerd! We zaten met veel mensen vanuit verschillende delen uit Nederland: Limburgers, Brabanders, Noord-Hollanders, Gelderlanders en ook mensen uit Friesland. Het zijn 10 hele leuke weken geweest waarin ik heb geklust, activiteiten heb begeleid, schoolgroepen heb gedraaid, receptie heb gedraaid en we hebben een paar dagen met z’n 4en (allemaal stagiaires) de locatie gedraaid. Het was een hele geslaagde stage en heb het erg naar m’n zin gehad!