Intro week 9-05/10-05 - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Cheyenne Zaeijen - WaarBenJij.nu Intro week 9-05/10-05 - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Cheyenne Zaeijen - WaarBenJij.nu

Intro week 9-05/10-05

Door: Cheyenne Zaeijen

Blijf op de hoogte en volg Cheyenne

09 Mei 2016 | Nederland, Helmond-'t Hout

De eerste avond dat we aankwamen op stage werden we goed ontvangen, het was erg druk want er was een school vol met stagiaires die op het punt stonden om te gaan terwijl wij met 9 stagiaires net begonnen. De eerste paar dagen hebben wij met deze stagiaires alle activiteiten gedaan om zelf te weten hoe de activiteiten in elkaar zitten en hoe we deze moeten draaien. Er werd ons uitgelegd hoe alles in elkaar zat. We hebben onder andere de adventure walk gedaan, het eerste obstakel is een touw over een klein beekje. Iedereen ging er droog overheen totdat ons werd wijs gemaakt dat je ook met 2 personen over het beekje kon tegelijkertijd. We waren allemaal zo slim om het te geloven en gingen allemaal de modder in. Iedereen zat van top tot teen onder de modder. Het was een hele leuke en gezellige introweek.