Dagje raft - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Cheyenne Zaeijen - WaarBenJij.nu Dagje raft - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Cheyenne Zaeijen - WaarBenJij.nu

Dagje raft

Door: Cheyenne Zaeijen

Blijf op de hoogte en volg Cheyenne

18 Juni 2016 | Nederland, Helmond-'t Hout

Deze dag was er raft i.p.v. kano omdat het water te hoog stond om te kanoën. De 2 vaste instructeurs waar ik samen mee op de raft stond zeiden dat het water erg hoog stond en de stroming heel sterk was, dus ook al zou er een boot doorvaren bij het eindpunt mocht ik het water niet in want je zou mee worden gesleurd door de stroming. En de klanten werd verteld om op tijd rechts aan te houden omdat ze anders door zouden schieten bij het eindpunt. Ik stond op het begin van de dag bij het beginpunt maar tegen de middag werd ik alleen op het eindpunt geplaats. Het was niet echt lekker weer en het regende best veel, helaas voor mij was er op het eindpunt niets om te schuilen dus ik stond constant in de regen. Het ging de hele dag goed tot op het einde van de dag, er kwam een groep die met de boot op een boom botste en vervolgens naar de andere kant van de rivier schoten en daar zich op zo’n 400 meter afstand vastgrepen aan de takken van de bomen. Ondertussen was ik aan het bellen want er was geen manier om ze terug te krijgen naar het eindpunt, dus moest ik weten waar we ze er dan uit konden halen en waar ik ze heen moest sturen. Terwijl ik aan het bellen was kwam de andere helft van de groep in een 2de raft aan. Nadat ik er uit was dat we ze aan de andere kant van de parkeerplaats op een brug ze er wel uit konden halen liep ik met de 2de groep daar heen om de eerste groep er uit te halen. Helaas lag er erg veel riet bij de brug waar de mensen dus ook nog een aantal keer doorheen zakte. Toen ik iedereen eruit had en de raft terug had bij het eindpunt kon iedereen er gelukkig om lachen en kwamen de 2 vaste instructeurs aan om alle boten op te laden en naar locatie Blier terug te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond-'t Hout

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2016

Einde stage

10 Juli 2016

Dagje kano

18 Juni 2016

Dagje raft

08 Juni 2016

Steinbach

09 Mei 2016

Intro week 9-05/10-05
Cheyenne

Actief sinds 18 April 2016
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 1862

Voorgaande reizen:

18 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: